marți, 16 septembrie 2014

Cat dai, atat de tine

            De cati bani dai pe un lucru, exact de banii aia te tine. Se pare ca este o vorba de aur pe care mi-a zis-o tata de cand eram mic copil si pe care o urasc din ce in ce mai mult fiindca de fiecare se adevereste aceasta zicala. Ultima oara cand s-a adeverit a fost atunci cand mi-am cumparat un aparat de aer conditionat ieftin pentru apartamentul meu, si prin ieftin ma refer la 11 milioane de lei vechi. Am fost foarte incantat atunci cand l-am cumparat numai ca nu prea am apucat sa ma bucur de el fiindca s-a stricat dupa 1 luna. A trebuit sa-l duc inapoi la garantie si mi-a venit inapoi dupa mai bine de 1 luna. Deci mare afacere nu prea am facut vara asta. Am cumparat un amarat de aparat pe care l-am folosit 1 luna si 1 luna stat in service.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu